Update Coronarichtlijnen

25 augustus 2020


Onder verwijzing naar het Protocol Verantwoord Sporten van NOC/NSF, volgt hier een update van de Corona richtlijnen.

Aanpassing van de Corona richtlijnen
De club moet weten wie er op het park is geweest op een dag, hiervoor hebben wij de volgende instrumenten:

  • Afhangen via de Club App – kan je niet, wijzig dan de reservering!
  • Oók introducés moeten aangemeld worden met e-mailadres in de reservering. Zij moeten het introducégeld betalen bij de bardienst. Er ligt een aftekenlijst op de bar. Wanneer het clubhuis dicht is, kan achteraf door het introducerende lid betaald worden.  
  • Bardienstenoverzicht – kan je niet, geef op tijd per mail aan de bardienstcoördinator door wie de vervanger is/met wie je geruild hebt, dan kan dit in het systeem worden aangepast!
  • Aan-/afmelden van ma-woe-vrij toss  - de lijst wordt door de coördinator bijgehouden
  • Aan-/afmelden van zondag toss - de lijst wordt door de coördinator bijgehouden
  • Overzicht van lessers wordt bijgehouden door de trainers – meld je af als je niet kunt komen!
  • DMT (donderdagmiddag tennis) – de lijst wordt door de coördinator bijgehouden
  • Medewerkers (schoonmaak/parkcommissie/deelnemers aan vergaderingen) dienen de aftekenlijst in te vullen.
  • Bezoekers die niet op het park komen om te tennissen, dienen een registratieformulier in te vullen en dit in de daarvoor bestemde bus te doen.
  • Iedereen die op het park is, gaat akkoord met de regels die in de disclaimer in de bijlage staan, deze regels hangen in de club en staan vermeld op de site.
  • Iedereen die het clubhuis betreedt, dient de handen voor binnenkomst te desinfecteren.
  • Zo lang er mensen in het clubhuis zijn, blijven de voor- en achterdeur open ivm circulatie.

 

Competitie

  • Alle leden van de aanwezige competitie teams dienen per competitiedag een registratieformulier in te vullen, de teamcaptain van het ontvangende team is hiervoor verantwoordelijk.
  • Ook tijdens de competitie dient de 1,5 m in acht genomen te worden, zowel in als buiten het clubhuis. Dit is lastig bij de toiletten, dus geef elkaar zoveel mogelijk de ruimte.
  • De kleedkamers kunnen gebruikt worden, max 3 personen in de ruimte.
  • Er wordt in ons clubhuis alleen drank verkocht en verpakte etenswaren (chips, koek, ijs).
  • De teams mogen onder eigen verantwoordelijkheid zelf hapjes meenemen en nemen zelf bordjes, messen, bakjes en snijplanken mee van huis. De koelkasten in de kleedkamers kunnen worden gebruikt en worden gedurende de competitiedagen dagelijks schoongemaakt.
  • Met uitzondering van leden van de clubhuis/barcommissie mag alleen de dienstdoende bardienst achter de bar en in de keuken komen.
  • De looproute door het clubhuis dient in acht genomen te worden.
  • Er kan maximaal 36 man binnen zitten, het is niet toegestaan om bij de bar te blijven staan.

Eventuele toeschouwers dienen buiten te blijven, zij mogen alleen voor toiletbezoek en een bestelling het clubhuis betreden, zij dienen zich te registreren en het formulier in de daarvoor bestemde brievenbus te doen en daarna het clubhuis weer te verlaten. De tafels moeten blijven staan. De teams krijgen tafels toegewezen.

Nieuwscategorieën