Laddercompetitie

Voor wie | De laddercompetitie is alleen voor leden van de WTC.

Periode | De laddercompetitie voor 2024 gaat over enige tijd weer van start en eindigt eind van het jaar.

Doel | Andere leden uitdagen voor een wedstrijd in een poging om zo hoog mogelijk op de Ladder te eindigen.

De laddercompetitie is bedoeld voor de individuele speler. Het is een competitie voor spelers van alle niveaus en een mooie manier om jezelf sportief te meten met anderen, ook als je niet op (hoog) niveau speelt.

Door mee te doen aan de laddercompetitie verbeter je je tennisspel en ontmoet je andere leden. Wellicht vind je zelfs een tennismaatje!

Het werkt simpel. Als lagere speler daag je één van de hoger spelende clubgenoten uit voor een wedstrijdje tennis en maak je een afspraak om te gaan spelen. Als de uitdager wint, stijgt zijn/haar positie op de ladder. Aan het einde van de competitie wordt bekend wie het hoogst op de ladder is geëindigd.

Meer informatie over de laddercompetitie, de uitleg en spelregels vind je hier