Welkom bij WTC Weesp

De Weesper Tennis Club  is opgericht in 1927 en heeft inmiddels meer dan 900 leden. Het tennispark aan de Papelaan telt 10 verlichte gravelbanen. Er staat een mooi clubhuis met ruime kleedkamers, douches en een gezellige bar. Buiten is een groot terras met uitzicht op de tennisbanen. Hier kun je vooral met mooi weer genieten van het tennisspel onder het genot van een drankje uit de bar.

Als vereniging bieden wij onze leden een aantrekkelijk aanbod aan tennisactiviteiten. Elk jaar organiseren wij een open toernooi voor senioren. Natuurlijk zijn er de jaarlijkse clubkampioenschappen. In het voor en najaar is er de competitie voor beginnende en gevorderde tennissers, voor jong en oud.

Naast de competities en wedstrijden zijn er het hele jaar door diverse activiteiten. Zo organiseren wij toss-bijeenkomsten, een laddercompetitie en Ladies Day. Dit alles is slechts mogelijk door de inzet van een flink aantal vrijwilligers die in commissies deze activiteiten voorbereiden.

Bij tennis draait het om de gezelligheid en de sportiviteit. Om het spel te leren en je spelniveau te verbeteren staat Tennisschool Muller & Van Dijk voor je op de baan. Deze tennisschool beschikt over gekwalificeerde trainers die op elk niveau kunnen werken.

De Weesper Tennisclub staat voor een optimaal aanbod van tennisactiviteiten, afgestemd op de beleving, leeftijd, niveau en ambitie van haar leden. Dit alles met behoud van het karakter van de vereniging waar iedereen zich thuis voelt.

Wil je kennismaken met tennis of met de vereniging? Heb je ooit getennist en wil je het weer oppakken? Voordat je lid wordt kun je gebruik maken van een aantal regelingen om de sfeer te proeven en te ondervinden of je het (spel) en de vereniging leuk genoeg vindt om een lidmaatschap aan te gaan.

Bekijk de website voor meer informatie of neem contact op met een van de bestuursleden. Aanmelden als lid kan via het inschrijfformulier.

Je bent van harte welkom!

.