App Tennismaatje

Je bent lid van de Weesper Tennisclub. Maar omdat je geen tennismaatje hebt, tennis je minder dan je eigenlijk zou willen, of helemaal niet.

Tennis is een sociale activiteit. Je tennist immers niet alleen. Het vinden van een tennismaatje is niet altijd simpel. Je maatje kan niet wanneer jij wel kunt, je kent geen maatje die op jouw niveau tennist, of je kent überhaupt geen mensen die tennissen. En zo zijn er nog wel wat redenen.

Jammer, want als je wilt tennissen, dan mag het ontbreken van een tennismaatje niet de verstorende factor zijn. Als lid willen we allemaal hetzelfde en dat is tennissen.

Er zijn dan ook meer mensen die een tennismaatje zoeken en de club helpt je hierbij. Want tennissen zonder (vaste) tennispartner, dat moet lukken!

WhatsApp groep ‘Tennismaatje’

De whatsApp groep ‘tennismaatje’ wordt door ons beheerd.

Stuur een mail naar [email protected] met je naam en 06-nummer, dan voegen wij je toe.
Je kunt een oproep plaatsen of reageren op een oproep voor een maatje. Snel, simpel, doeltreffend.

Inmiddels bestaat de groep uit ruim 70 mensen. Als jij je ook opgeeft, zal de groep blijven groeien.

Tennismaatje