Activiteiten Jeugdcommisssie

De jeugdcommissie van WTC bestaat uit Inge Hollander, Inge Schlebaum, Seán Maguire en Bas Coesel. Zij zorgen ervoor dat de jeugd van de Weesper Tennis Club actief betrokken wordt bij de tennissport en bij de club. Ze organiseren van alles, een tossmiddag, ouder-kind toernooi, de clubkampioenschappen…. Teveel om op te noemen.

Kinderen die rood, oranje, groen of geel zijn kunnen dan tegen elkaar spelen, maar ook kinderen die geen competitie spelen mogen daar natuurlijk aan mee doen. Het doel is om de spelvaardigheid én het plezier in tennis te vergroten. Het volledige overzicht vind je op de activiteitenkalender.

Helpende handen zijn daarbij overigens altijd nodig, dus vrijwilligers zijn altijd welkom!

Daarnaast zorgt de jeugdcommissie er ook voor dat alle kinderen die competitie spelen zo’n cool clubshirt krijgen om aan te trekken bij de wedstrijden. Je speelt toch lekkerder in het shirt met je eigen naam erop!

Heb je zelf een leuk plan voor een activiteit of een vraag of opmerking, dan kan je terecht bij een van de leden van de jeugdcommissie. Ons mailadres is [email protected]