Tennisschool Weesp

Belangrijk om te weten:
Voor het volgen van lessen bij onze tennisschool (na eventuele clinic en kennismakingslessen) is het nodig je aan te melden als lid bij de WTC. Dit geldt voor kinderen en volwassenen.

Nieuwe leden kunnen er niet standaard op rekenen meteen training te kunnen krijgen; dat is afhankelijk van de beschikbaarheid van de banen.

Klik hier om lid te worden.

Lesdagen

M&vD verzorgt de tennislessen op de Weesper Tennis Club van maandag t/m zaterdag. Op al deze dagen traint er jeugd en senioren. Iedere leerling kan zijn of haar voorkeuren aangeven in het inschrijfformulier. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.

• De jeugd traint doordeweeks na schooltijd tot 18.30 uur.
  • Van 18.30 tot 22.30 uur trainen de senioren.
  • Er kan ook in de ochtenden getraind worden! Normaliter zijn de woensdagochtend en de vrijdagochtend populair, maar bij voldoende inschrijvingen zijn andere ochtenden ook mogelijk.

Inschrijving

Lesduur en lesdata

• De 1e lesperiode 2024 start eind januari en loopt door tot aan de schoolvakanties
    Via deze link kun je de lesdata bekijken.

Lesprijzen

Extra lessen

• Het is mogelijk om je zoon/dochter voor extra lessen op te geven, zoals extra groepslessen, duo-lessen en/of privĂ©lessen.
    Neem daarvoor even contact met ons op: [email protected]

Jeugd | all-in lespakket

Bij de jeugd werken we met een all-in lespakket. Naast de les kun je iedere week onderling wedstrijdjes spelen onder begeleiding van een trainer van Muller&vanDijk.

Zo willen we de kids meer betrekken bij het tennisspel en ze laten wennen aan het spelen van wedstrijdjes. Deze speelmomenten zijn laagdrempelig; we zorgen voor allerlei leuke vormen.

Trainers

Naast Bas en Danny, werken er in Weesp nog 3 trainers.
We stellen ze graag even voor.

Wist je dat…

• Je lid moet zijn van de weesper tennisclub om lessen te kunnen volgen.
  • De tennisschool geheel autonoom is en zelfstandig factureert.
  • Als wij geen inschrijving hebben we je niet kunnen indelen.
  • Er ook in de ochtend getraind kan worden op alle doordeweekse dagen (bij voldoende animo).
  • De lessen altijd doorgaan, tenzij er wordt gecanceld door de trainers.
  • Een lesuur bestaat uit 50 minuten tennisles en 10 minuten zelfstandig spelen.
  • Wij helpen bij vragen omtrent materiaal, het kiezen van de juiste snaren en de keuze voor een racket.
  • Het ontzettend moeilijk is om iedereen blij te maken met zijn/haar tijd en/of dag.

Wij hopen jullie allemaal weer te mogen verwelkomen op de tennisbaan de volgende lesperiode!

Sportieve groeten,

Bas, Danny en trainers