Uitleg afhangsysteem

01 januari 2024

Piekuren (van 18:00 tot 23:00 uur)
- 2 spelers 45 minuten
- 3 spelers 45 minuten
- 4 spelers 60 minuten
- aantal boekingen per persoon per avond: 2
- aantal minuten tussen 2 boekingen: 45
- aantal minuten tot een reservering op afstand gemaakt kan worden: 0
- aantal uren dat vooraf gereserveerd kan worden: 24 (1 dag).

Daluren (van 08:00 tot 18:00 uur): zoveel afhangen als je wil
Of je nu met 2, 3 of 4 personen gaat tennissen, je kunt voor een vol uur een baan reserveren. Ook het reserveren van meerdere uren achter elkaar is mogelijk.

RESERVEER JE EEN BAAN TUSSEN 18.00 EN 23.00 UUR?
ZORG ER DAN VOOR DAT JE RESERVERING AANSLUIT OP DE VORIGE OF VOLGENDE BOEKING.
Je kunt de tijd aanpassen door te scrollen op de begintijd onderaan het reserveringsscherm.

Voorbeeld: Als er een reservering staat om 20.00 uur en jij wil daarvóór een baan voor 2 of 3 spelers, dan reserveer je om 19.15 uur; wil je een baan voor 4 spelers, dan reserveer je om 19.00 uur.

Annuleer altijd je baan als je verhinderd bent (uiterlijk 30 minuten van tevoren)
Wel zo sportief om je baan tijdig te annuleren als je verhinderd bent, zodat andere leden de gelegenheid krijgen om de vrijgekomen baan te reserveren.

Tennissen in de weekends
In de weekenden kan getennist worden tot 20.00 uur.

• Het licht kan bediend worden vanuit de kleedkamers (via achterdeur clubhuis). De instructie hangt naast de bedienings-iPad en kun je hier lezen op onze website (als je ingelogd bent)
  • Leden die licht gebruiken zijn ook verantwoordelijk om het weer uit te zetten.
  • De sleutel mag buiten bardienst uren nooit worden opgehaald.

Vragen of opmerkingen?
WhatsApp: 0622234607