We hopen op spektakel zaterdag, jij bent er vast ook bij!

Vandaag - 17:26


Schrijf je per mail in voor de BBQ en win €250,-. Handje contantje!

Komende zaterdag staat de traditionele barbecue op het programma. Altijd één van de gezelligste avonden van het  Weesp Open. Schuif gezellig aan!

De barbecue begint rond 18.00 uur. Deelname kost €20,- voor volwassenen en €12,50 voor kinderen. Aanmelden kan via [email protected] of via het formulier bij de wedstrijdleiding. Er is plek voor ongeveer 70 personen, dus wacht niet te lang!

Win €250,- met 'Rond de baan'

Na de barbecue maken we er een spektakel van op baan 1. Iedereen die zich heeft ingeschreven voor de barbecue mag meedoen aan het tennisspel Rond de baan. De winnaar? Die gaat naar huis met €250,- contant!

Ken je het spel “rond de tafel” van tafeltennis op de camping? Twee groepen staan tegenover elkaar. De bal wordt in het spel gebracht en na iedere slag sprint je naar de andere kant van de baan. Maak je een fout of ben je te laat? Dan lig je eruit. Maar dan op de tennisbaan!

Hoe minder spelers er overblijven, hoe hectischer het wordt. Rennen, slaan, lachen en hopen dat jij als laatste overblijft.

De grote finale

Uiteindelijk blijven er twee spelers over. Zij spelen een finale tot drie punten. Bij een stand van 2-2 volgt één allesbeslissend punt. De winnaar ontvangt direct de envelop met €250,-.

Vooraf spelen we een paar oefenrondes, zodat iedereen het spel snapt. Vorig jaar ontstond dit spontaan tijdens de clubkampioenschappen. Vooral de jeugd vond het geweldig. We vermoeden zomaar dat het na de finale nog lang onrustig blijft op baan 1.

Kortom: schrijf je in voor de barbecue en doe mee. Gezelligheid gegarandeerd. En misschien ga jij wel met €250,- naar huis.

 

Nieuwscategorieën